Російський суховантаж «Урса Майор» затонув у Середземному морі між іспанським містом Агілас і алжирським Ораном після вибуху на борту.

Джерело: «Європейська правда» з посиланням на іспанське видання La Verdad  

Деталі: Повідомляється, що 14 членів екіпажу були доставлені до порту Картахени іспанською морською рятувальною службою. Двоє людей вважаються зниклими безвісти.

За даними джерел видання, на судні стався вибух приблизно о 12:30 у понеділок, після чого у судна виник крен. Це змусило позначити цей район як небезпечний для судноплавства до моменту прибуття російського військового корабля, який взяв на себе керівництво порятунком.

У рятувальній операції брали участь кілька суден, які ловили рибу в тому ж районі, а пізніше долучилися фахівці морської рятувальної служби Іспанії. 

Офіційно судно «Урса Майор» прямувало транзитом із Санкт-Петербурга до Владивостока. Воно вирушило на маршрут 11 грудня і мало прибути 22 січня.

Капітан судна заявив, що воно перевозило контейнери, які на момент аварії були порожніми. 

Однак, російське видання «Медіазона» з посиланням на OSINT-аналітиків повідомило, що у Середзмене море нещодавно увійшли п’ять російських вантажних кораблів: три військових великих десантних корабля і два суховантажні судна, що належать компанії «Оборонлогістика». 

Суховантажі «Спарта» та «Урса Майор» багато років перевозили вантажі так званого «Сирійського експресу» – маршруту постачання російських військ у Сирії.

Аналітики припускали, що всі п’ять кораблів призначені для евакуації російських баз у сирійському Тартусі та Хмеймімі.

У пресрелізі компанії «Оборонлогістика» йшлося, що судно»Урса Майор» «вирушило в черговий рейс на Далекий Схід з великим проєктним вантажем у рамках реалізації державних завдань щодо розвитку портової інфраструктури та Північного морського шляху». Корабель, за інформацією, нібито перевозив портові крани вагою 380 тонн кожен, необхідні для розширення терміналу у Владивостоці, та 45-тонні люкові кришки для нових криголамів.

Передісторія: